Εγγύηση – Επιστροφές – Υπαναχώρηση
Όλα τα έπιπλα της εταιρίας «ΖΑΓΚΑ» καλύπτονται με δύο χρόνια εγγύηση. (Το χρονικό διάστημα της εγγύησης ξεκινά από την αγορά του προϊόντος.)
Σημείωση: Η εγγύηση ΔΕΝ αφορά τα εκθεσιακά έπιπλα, Η εγγύηση ΔΕΝ ισχύει σε περίπτωση που η φθορά προέρχεται από κακή χρήση ή κακή συντήρηση των προϊόντων από τον αγοραστή. Για κάθε είδους ατυχήματα, όπως χτυπήματα, γρατζουνιές κλπ. Σε περίπτωση κατασκευαστικού ελαττώματος, τότε η εταιρία υποχρεούται εντός 30 εργάσιμων ημερών να προβεί στην επισκευή του βλαβέντος μέρους/ τμήματος και ΌΧΙ σε ολική αντικατάσταση του αντικειμένου, εκτός η επισκευή δεν είναι δυνατή οπότε η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη αφού προηγηθεί πραγματογνωμοσύνη από την εταιρία μας, να προβεί σε ολική αντικατάσταση εντός 45 εργάσιμων ημερών.
Σε περίπτωση που ΔΕΝ μπορεί να πραγματοποιηθεί η πραγματογνωμοσύνη ( λόγω αποστάσεως) τότε ο πελάτης οφείλει να στείλει φωτογραφία του ελαττωματικού προϊόντος εντός 48 ωρών από την παραλαβή και να ειδοποιήσει την εταιρία εγγράφως ( μέσω e-mail).
Η παροχή εγγύησης στους καναπέδες ισχύει μόνο για τον σκελετό και όχι για υφάσματα και κινητά μέρη τα οποία μπορεί να έχουν φυσιολογικές φθορές.
Ακύρωση Παραγγελίας
Στην περίπτωση που πρέπει να επιστραφεί το προϊόν λόγω κατασκευαστικού λάθους στέλνετε το αίτημά σας στο e-mail του καταστήματος: sales.Zagka@gmail.com. ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210-46299909.
Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσω e–shop έχετε δικαίωμα ακύρωση της παραγγελίας την ίδια ημέρα.
- Τα προϊόντα επιστροφής θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και σε κλειστή συσκευασία.
- Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για το κόστος επιστροφής των προϊόντων ΕΚΤΟΣ και αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος.
- Η επιστροφή των προϊόντων πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την στιγμή της παραλαβής τους.
- Σε περίπτωση που ΔΕΝ επιστραφούν εντός 14 ημερών η εταιρία έχει το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την επιστροφή των προϊόντων.
- Εφόσον πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα επιστραφεί το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε, μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον λογαριασμό σας.
- Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων, θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση θα πραγματοποιείται εφόσον μας έχετε ενημερώσει γραπτώς για το αίτημα επιστροφής και ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΔΕΧΤΟΥΜΕ , καθώς και εφόσον ΈΧΟΥΝ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΜΑΣ ( ΧΟΡΜΟΒΊΤΟΥ 22, ΠΕΙΡΑΙΆΣ).
Ο πελάτης οφείλει ΠΡΙΝ υπογράψει την παραλαβή των εμπορευμάτων να ελέγξει τα προϊόντα
- Σε περίπτωση φθοράς, ο πελάτης πρέπει να φωτογραφίσει τα σημεία που υπάρχουν οι φθορές και να μας τις στείλει στο e–mail του καταστήματος. Οι φωτογραφίες θα πρέπει να σταλούν εντός 24 ωρών.
- Αυτό ισχύει στην περίπτωση μεταφοράς των προϊόντων από το κατάστημά μας στο χώρο του πελάτη.
- Στην περίπτωση παραλαβής από το κατάστημα, ο πελάτης οφείλει ΠΡΙΝ παραλάβει από τις αποθήκες μας να ελέγξει τα προϊόντα.
- Στην περίπτωση μεταφοράς μέσω πρακτορείων ή μεταφορικών εταιριών, ο πελάτης ή ο παραλαβών οφείλει να ελέγξει τα προϊόντα πριν παραλάβει και υπογράψει.
- Η εταιρία ΔΕΝ φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί στα προϊόντα κατά την μεταφορά τους.